Lauri-eno teki uskoon tultuaan paljon vapaaehtoistyötä Patmokselle. Tämä hänelle tärkeä ja lämmin yhteisö lähetti tällaisen viestin enon poismenon johdosta:

Tahdon esittää lämpimimmän osanottoni ja koko Kristillisen Keskuksen väen ja Patmoksen henkilökunnan puolesta myös surunvalittelumme. Suru-uutinen Laurin poismenosta on koskettanut meitä jokaista. Emme inhimillisesti voi käsittää tätä, mutta luotamme, että jokaisen meidän aikamme ja päivämme on Jumalan käsissä. Rukoilemme, että te jaksaisitte ajatella samoin, suuren surunkin keskellä. Lauri oli meille pitkäaikainen työtoveri, joka palveli vapaaehtoisena vuosien ajan studiossa ja musiikissa Kristillisen Keskuksen kokouksissa. Hän oli esimerkillinen, aina ystävällinen ja rauhallinen Jumalan palvelija, josta kenelläkään ei voi olla muuta kuin hyvää muisteltavaa.

Kiitämme Laurin elämästä ja siunaamme hänen muistoaan