Tahdon esittää lämpimimmän osanottoni
ja koko Kristillisen Keskuksen väen ja Patmoksen henkilökunnan puolesta
myös surunvalittelumme. Suru-uutinen Laurin poismenosta on koskettanut
meitä jokaista. Emme inhimillisesti voi käsittää tätä, mutta luotamme,
että jokaisen meidän aikamme ja päivämme on Jumalan käsissä.
Rukoilemme, että te jaksaisitte ajatella samoin, suuren surunkin
keskellä. Lauri oli meille pitkäaikainen työtoveri, joka palveli
vapaaehtoisena vuosien ajan studiossa ja musiikissa Kristillisen
Keskuksen kokouksissa. Hän oli esimerkillinen, aina ystävällinen ja
rauhallinen Jumalan palvelija, josta kenelläkään ei voi olla muuta kuin
hyvää muisteltavaa.
Kiitämme Laurin elämästä ja siunaamme hänen muistoaan
Kiitämme Laurin elämästä ja siunaamme hänen muistoaan
Kommentit